Se planerne for det nye bibliotek i Kerteminde | Kerteminde Bibliotekerne

Se planerne for det nye bibliotek i Kerteminde

Foto:kerteminde bibliotekerne

Det nye bibliotek i Kerteminde åbner tirsdag d. 30. april. Vi lukker det gamle bibliotek d. 15. april.

Vi glæder os til at åbne det nye bibliotek, som bliver næsten dobbelt så stort som det nuværende. Der vil blive plads til en flot børneafdeling, gode mødelokaler, hyggelig avislæsning, en lækker ungdomsafdeling og selvfølgelig en masse bøger. Vi vil også kunne holde større foredrag, da reolerne kommer til at være på hjul og derfor kan rykkes ud til siderne.

Vigtige datoer for flytningen:

15. april: Vi lukker det gamle bibliotek⁠

Fra den 15.-29. april kan man ikke komme på biblioteket i Kerteminde. ⁠

RESERVEREDE MATERIALER kan afhentes på Munkebo Bibliotek. Hvis du ønsker dine reservationer udskudt, så kontakt personalet inden d. 15. april eller sæt selv din profil på pause ved at logge ind på din profil på kertemindebibliotekerne.dk

AFLEVERING: Vi har forlænget afleveringsfristen, så alle bøger lånt i Kerteminde efter d. 15. marts (en måned før vi lukker) først har afleveringsfrist efter åbningen af det nye bibliotek. ⁠

30. april: Åbningsdag på det nye bibliotek

Det nye bibliotek i Kerteminde åbner tirsdag d. 30. april på adressen Strandvejen 41.⁠

Sæt kryds i kalenderen, for vi holder et brag af en åbning med en masse spændende og sjove arrangementer for børn og voksne.

Af: Jill Iversen

Udgivet: Torsdag 14. marts 2024 • Opdateret: Torsdag 14. marts 2024