Musikalsk indslag med klassisk pianist Inke Kesseler | Kerteminde Bibliotekerne

For alle

Gratis u. tilmelding

Musikalsk indslag med klassisk pianist Inke Kesseler

Det nye bibliotek fyldes med musik, når pianist Inke Kesseler sætter sig ved klaveret.

Kom og hør smuk musik på det nye bibliotek i Kerteminde, når den dygtige klassiske pianist Inke Kesseler sætter sig ved klaveret.

Biblioteket giver kaffen, så du kan slå dig ned og lytte med. Det er samtidig også den perfekte mulighed for at gå rundt på det nye bibliotek med den flotteste musik i baggrunden.

Inke Kesseler er født og opvokset i Holland, hvor hun har studeret på musikkonservatoriet i Amsterdam. Efter en turne i Danmark i 1968 fik kærligheden hende til at flytte til landet permanent. I 1973 spillede hun sine debutkoncerter i København og Aarhus. Siden har hun spillet meget i Danmark, men også turneret rundt omkring i Europa med Sønderjyllands Symfoniorkester, ligesom hun har spillet koncert på universitetet i Florida. Inke Kesseler underviser også på forskellige skoler, universiteter og konservatorier rundt omkring i Danmark.

Hvor og hvornår:

Tirsdag d. 30. april kl. 11.30-12.30

Det nye Kerteminde Bibliotek, Strandvejen 41.

Der vil ved arrangementet være en fotograf tilstede. Kerteminde Bibliotekerne offentliggør billeder og videoer fra arrangementer og aktiviteter på vores hjemmeside og sociale medier. Sådan fortæller vi de gode historier fra bibliotekerne, og informerer om kommende arrangementer og aktiviteter.
Kontakt personalet på dagen, hvis du ikke ønsker at blive fotograferet.

A photographer will be present at the event. Kerteminde Bibliotekerne publish pictures and videos from events and activities on our website and social media. Here we showcase the good moments from the libraries, and inform about upcoming events and activities.
Contact the personal on the day of the event if you do not wish to be photographed.

Inke Kesseler

Udgivet: Torsdag 14. marts 2024 • Opdateret: Onsdag 17. april 2024