Booking af mødelokaler på Kerteminde Bibliotek, sker via email til bibliotek@kerteminde.dk
eller på tlf. 65 15 11 10

Der er tre mødelokaler med plads til hver 8-10 personer. Alle mødelokaler kan tilgås direkte fra biblioteksrummet.

Hvis du også ønsker at bruge vores lille køkken til at lave kaffe, så skriv dette når du booker lokalet – husk selv at medbringe kaffepulver.

Mødelokalet ”digtet” – plads til 8-10 personer. Direkte adgang til lille køkken, skriv hvis du ønsker at benytte dette.

Mødelokalet ”novellen” – plads til 8-10 personer.

Mødelokalet ”romanen” plads til 8-10 personer. Har skærm til visning af eksempelvis powerpoint eller film.

Væggene mellem mødelokalerne kan flyttes, således at lokalet bliver større. Er der behov for dette, så skriv at I ønsker at booke to eller alle tre mødelokaler.

Booking af mødelokale på Munkebo Bibliotek

Lokalet er egnet til højst 6 personer.

Skriv til bibliotek@kerteminde.dk eller på tlf. 65 15 11 10

Af: Jill Iversen