Litteratursiden.dk som App | Kerteminde Bibliotekerne

Litteratursiden.dk som App

Dekorativt billede

I bibliotekernes app fra Litteratursiden kan du scanne en bog hvor som helst og når som helst og læse anmeldelsen fra Litteratursiden. Og hvis du vil låne bogen, kan du gå direkte til bibliotek.dk.

Ud over at finde inspiration blandt Litteratursidens tusindvis af anmeldelser, forfatterportrætter og boglister, kan du selv oprette boglister og dele på Facebook mm.

”Med denne app giver vi både mulighed for den hurtige inspiration og for at dykke ned i det store hav af anmeldelser,”
siger chefredaktør for Litteratursiden, Lise Vandborg.

Der er nok ingen tvivl om at flere unge, som altid har deres telefon i hånden, nu vil opdage Litteratursidens gaveregn og måske selv bidrage til den. Med bibliotekernes app om litteratur til iPhone og iPad kan du således deltage i Litteratursidens inspirerende fællesskab med deling af læseoplevelser og yndlingsbøger på flere platforme.

Af: Nikolaj Deleuran

Udgivet: Fredag 5. januar 2018 • Opdateret: Fredag 5. januar 2018